Nieuw bedrijfslid BC Hitland: VANAD Aloha

Wij heten ons nieuwe bedrijfslid VANAD Aloha van harte welkom!

Geplaatst op 07-02-2019

Maak kennis met VANAD Aloha:

"VANAD Aloha is onderdeel van VANAD Group. VANAD Group is een snelgroeiend, internationaal opererend bedrijf dat innovatieve bedrijfsoplossingen levert op het gebied van informatie- en communicatietechnologie. VANAD Aloha is een cloudgebaseerde multichannel contactcenteroplossing die organisaties ondersteunt bij het leveren van optimale klantenservice.

VANAD Aloha stelt organisaties in staat contact met klanten te onderhouden via alle mogelijke kanalen. Telefonie, e-mail, social of messaging, waar de klant zich bevindt helpt Aloha je aanwezig te zijn. VANAD Aloha is gemakkelijk te integreren met andere business applicaties; denk aan CRM, WFM of ERP-systemen. Zo zijn er al koppelingen met toonaangevende softwareproducten als Salesforce, RightNow, Nice, Verint, OBI4Wan en Zendesk.

Het support-team van VANAD Aloha bestaat uit professionals die zelf in de klantcontactoperatie van VANAD Engage met Aloha hebben gewerkt. VANAD Aloha is niet alleen ontwikkeld door en voor agents en supervisors, maar ons eigen contactcenter VANAD Engage werkt al sinds 2005 met Aloha. VANAD Aloha is ‘software met verstand van zaken’. Daardoor heb je met VANAD Aloha veel meer in huis dan alleen een applicatie voor klantcontact. Kiezen voor Aloha betekent kiezen voor een partnership."

Contactinformatie

W: www.vanadaloha.com/
T: +31 (0) 10 288 1600
E: info@vanadaloha.com

◄  Terug